Reklamatsiooni esitamine Redbike e-poest ostetud kaubale
Palume kõik tooted üle kontrollida kauba kättesaamisel!
Reklamatsiooni põhjusteks võivad olla:
- Koguseline erinevus – saite rohkem/vähem kui tellisite;
- Vale kaup – ei saabunud kaup mida tellisite;
- Kaupa ei saabunud – teie tellitud kaupa ei tulnud;
- Kvaliteedi probleem – kaup on kätte saamise hetkel katki või purunenud või tootel on puuduseid st. tegu on mittekomplektse tootega või tootel esineb tehnilisi vigu.
- Tarneaja ebatäpsus – teie tellitud kaup jõudis teile teavitamata varem või hiljem kui kokku lepitud va. Vepura OÜ-st sõltumatutel põhjustel.
Reklamatsiooni esitamise alla ei kuulu tooted, mis on kahjustatud Vepura poolt sõltumatutel tingimustel:
- Transpordikahjustused, mis on tekkinud peale toote üleandmist ostjale.
- Toote hoolimatu või mittesihtpärane kasutamine või ülekoormamine.
- Toote ebaõige kasutamine, paigaldamine, ühendamine.
- Toote konstruktsioonide muutmine, mis kahjustab tootele tootja poolt antud omadusi.
- Ostja süüline tegevus.
- Toote regulaarsest kasutamisest tulenevate detailide normaalne kulumine.